יצירת קשר

    שדה חובה

    חוות דעת רופאים מומחים

    לוטם שירותים רפואיים היא חברה מובילה במתן חוות דעת רפואיות לחברות הביטוח ולעורכי דין בפריסה ארצית. חוות דעת אלו, עוסקות בארבעה תחומים מרכזיים:

    • אובדן כושר עבודה
    • קביעת אחוזי נכות כללית לאחר תאונה
    • מחלות מקצוע
    • סיעוד

    לוטם שירותים רפואיים פועלת בשיתוף פעולה מלא ופורה עם רופאים בכירים, מנהלי מחלקות, סגני מנהלי מחלקה ואחיות מוסמכות, אשר צברו ניסיון רב במתן חוות דעת רפואיות, חוות דעת משפטיות וביצוע הערכות תפקודיות.

    מתאמות השירות בחברת לוטם אחראיות על תיאום בדיקת הנבדק מול הרופא המומחה ועל העברת עדכונים שוטפים אודות התקדמות התהליך כולו.

    חוות דעת אובדן כושר עבודה

    אובדן כושר עבודה הוא ביטוח שנועד להבטיח לנבדק גמלה חודשית, במקרה בו איבד את כושר עבודתו ואת יכולתו להמשיך ולהשתכר ממשלח ידו, או מכל משלח יד סביר אחר.

    לוטם שירותים רפואיים, עומדת לרשותכם במתן חוות דעת רפואיות, אשר יסייעו לכם לקבוע:

    • האם קיימת פגיעה מלאה או חלקית בכושר העבודה?
    • האם הנבדק יכול לעבוד בעיסוק סביר אחר בהתאם לגילו, להשכלתו, ניסיונו, הכשרתו ומגבלותיו עקב מחלה או תאונה?

    חוות הדעת נערכות ע"י רופאים מומחים ורופאים תעסוקתיים, בעלי ניסיון רב שנים במתן חוות דעת בתחום אובדן כושר עבודה. הבדיקות מבוצעות במרפאות החברה ובכל רחבי הארץ.

    למידע נוסף ולתיאום הערכות תפקוד לאובדן כושר עבודה, צור קשר

    קביעת אחוזי נכות

    נכות היא לקות כתוצאה ממגבלה בתפקוד הגופני, או הנפשי של הנבדק. אחוזי הנכות נקבעים ע"פ תקנות המוסד לביטוח לאומי, אשר מגדירות את אחוזי הנכות לכל ליקוי רפואי.

    חברת לוטם שירותים רפואיים מעמידה לרשותכם מאגר רופאים מומחים בכל תחומי הרפואה ומתאימה את הרופא המומחה לליקוי הגופני או הנפשי של הנבדק, לשם קביעת אחוזי הנכות המתאימים לכל מקרה ומקרה.

    למידע נוסף ולתיאום הערכות תפקוד לקביעת אחוזי נכות, צור קשר

    מחלות מקצוע

    מחלת מקצוע, היא מחלה הנגרמת לעובד כתוצאה מעבודתו ורשומה ברשימת המחלות המוגדרות כמחלת מקצוע במוסד לביטוח לאומי, המקנה לעובד זכות לקצבת נכות:

    מחלות עור, שמיעה, סרטן כתוצאה מחשיפה לחומרים מסרטנים, שלד ושרירים, מחלות נשימה ועוד.

    קביעת נכות כתוצאה ממחלת מקצוע, מחייבת את העובד להציג תשתית עובדתית וסיבתית בין המחלה לבין סביבת העבודה או הפעילות שנדרשה ממנו לאורך זמן במקום עבודתו.

    אם מחלת המקצוע הוכרה ע"י גורמי רפואה מוסמכים, ועדה רפואית של הביטוח הלאומי תתכנס כדי לקבוע את אחוזי הנכות שנותרו כתוצאה מהמחלה וכנגזרת מהם, את המענק או הקצבה לה הוא זכאי.

    אם אתם אמורים להתייצב בפני ועדה רפואית לצורך קביעת אחוזי נכות כתוצאה ממחלת מקצוע ואתם זקוקים לחוות דעת מקצועית, חברת לוטם שירותים רפואיים תעמיד לרשותכם מערך של רופאים מומחים לצורך קבלת חוו"ד מקצועית לקביעת אחוזי הנכות, עקב הפגיעה ממנה אתם סובלים.

    למידע נוסף ולתיאום הערכות תפקוד למחלות מקצוע, צור קשר